Pain

nu är det jobbigt. fy fanta. hela kroppen är i uppror. fy sjutton för denna sjukdom. är svälld/ stel  och har ont  i de flesta lederna nu, och har haft ett tag. Käkarna kan jag knappt öppna. Får suga i mig maten, när jag orkar äta.

Ja urs!! det värsta är att det finns människor som har det värre än jag , så egentligen ska man väl inte sitta här och beklaga sig, men dessa perioder, när jag har det så här jobbigt så mår man inte bra varken psykiskt eller fysikt.


har iallfall försökt sitta och jobba med inbjudningskorten till mammas bröllop, jag gör dem för hand, då jag tycker det blir lite mer personligt, men inte känner man sig så värst upplagd när det är så här. Förhoppningsvis får jag fara och ta min medicin snart

Ja! det var det nu har jag fått beklaga mig lite. bättre att göra det här än å ta ut det på folk i min omgivning.


Kommentarer
Postat av: Erika

låter inge vidare alls :( du är inte sugen på att försöka få jobb eller liknande utomlands? kanske lättare sagt än gjort men tänkte att värmen kanske skulle vara bra för dig? kraam!

2010-05-27 @ 15:09:27
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Therese

söta du det låter inte alls nåt kul! Får du bra hjälp? Jag har läst endel om hur kosten kan påverka positivt har du försökt nåt sånt? Hoppas det varit bättre idag! Om du kommer till Stockholm ska jag betala en behandling till dig hos min healer så säg till om du kommer hit! Du är alltid välkommen. kramar

2010-05-27 @ 18:28:42
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Erika

usch det låter inte alls roligt för dig :-(

hoppas medicinen kommer hjälpa!



kram

2010-05-28 @ 11:34:34
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0