längtar till Power meet

I år ska vi åka ner med nästan hela raggagrgänget till västerås. Det ska bli så kul, för då får jag även träffa min syster och hennes barn. Har inte träffat henne sen förra sommaren då det var dop, så det ska bli roligt.
Får se om det även blir någon form av möhippa för mamsen då också, eller om vi sparar det tills vi kommer hem. Men finns nog mer att hitta på där nere, så det skulle ju vara perfekt, så syster också kan vara med.


Nu i helgen blir det cuising till Åmsele också, detta är en tradition, som jag vart med på sen jag var 11, så jag måste bara åka med. Fast då var det lossmen vi åkte till. I år hade vi tänkt skippa att åka in till själva flygrakan i Åmsele, som är själva slutdestinationen. Istället hade vi tänkt vända och cruisa vidare. Möjligtvis tillbaka till enebacken som är ett av stoppen på resan, för att grilla och umgås.

Skoj ska de bli.



Kommentarer
Postat av: Erika

har ingen aning, vilka datum är det ? ja då måste vi såklart ses om vi är bägge i v-ås :-)

2010-05-18 @ 20:41:19
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Erika

ja herregud, jag liksom frös till i hela kroppen och simmade helt stelt in till land igen, FY vad hemskt det var!!



hoppas du får en bra dag! kram

2010-05-26 @ 10:44:22
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0