bröllop igen.


Men denna gången är det mamsen som ska gifta sig med sin Ola.
Den 15 juli är det dags.

De ska inte gifta sig i kyrka, utan ute i deras trädgård. 

Jag och syster har fått äran att arangera allt runt om kring.
Har redan börjat planera.

Dukningen är färdig i min skalle.

Sen måste vi bestämma meny och sådär typ allt som har med brölloppet att göra.
de ville ha en liten tillställning med familjen barn och respektive, kanske vänner också, men det lär bli ganska många bara det. 30- 40 stycken har jag räknat ut att det blir ungefär.

sedan måste vi planera möhippa också. Funderar på att hitta på något spännande under tiden vi ska ner till västerås på big meet, så att syster kan vara med på den.


Kommentarer
Postat av: Therese

så kul med dukningen ska bli kul att se, jag köpte billiga grejer på Ikea när vi dukade rosenblad och värmeljushållare tror bara det gick på 300kr. kram

2010-05-27 @ 18:30:13
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0