pysslat lite.

idag har jag använt min limpistol , och dekorerat en glasburk. använde mig av ritpapper och paketsnören i läckert svartvittmönster lilla hjärtat gjorde jag av en bit servett. tänkte ha sparpengarna i den. var inte så petnoga men kul var det iallfall. Å urs jag skäms över hur skitigt man ser att det är här hemma, men jag har haft så ont i kroppen nu på sista tiden och vart trött , så jag har bara inte orkat.




För ett tag sen spräjade jag en spegel vit och limmade fast en gipsängel inte så komplicerat men tyckte den blev fin. den ahr lite skavanker men tycker inte att det gör något. Det är kul att pyssla med något, vare sig det blir jättebra eller inte.

Kommentarer
Postat av: Therese

så fint du gjort! Det smakar inte så mycker mer än fisk och ris :) rullarna med sjögräs var det jag hade svårt för i början. Men med Wasabi och soja blir det lite salt och sött samtidigt, riktigt gott! Om du kommer hit ska jag bjuda dig:) många kramar T

2010-03-23 @ 08:53:37
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Erika

Jasså, vad perfekt att du "får" kläder sådär då!

bra att spara många slantar på det viset- lyx!



kraam!

2010-03-23 @ 17:14:57
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0