ja just ja jag hade ju en blogg.

Det blir mer och mer sällan jag skriver nu för tiden. Kanske måste ta mig i kragen.

Vad har hänt då, säkert en massa men orkar man skriva ner allt det när man inte har skrivit på någon månad eller två.

 

Igår var jag iallafall på Bio med min Brorsdotter Amanda och såg

den nya disney filmen Prinsessan och grodan. en bra barnfilm måste det ju ha varit för barnen skrattde som tokar i biosalongen. Men nog har jag sett bättre Disneyfilmer i mitt liv men den var en bra barnfilm.

 

Sen har jag även stickat färdigt en tröja till min systerdotter. ska skicka den hoppas den passar isåfall ska jag be henne fota den på och skicka bilder till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0