Curryfläck!!!!!!!!!!!!

Åhh blir galen nu efter att jag vart på tantvattengympan och sätter mig ner för att äta min mat ser jag att jag har har fått en stor gul himla curryfläck  på min nya svartvitrandiga klänning. HAar prövat allt såpa, gör fläcken bara röd, likaså alla fläckbortagningsmedel jag kan hitta, detta för att  phvärdet ändras.

citron gör den gul igen =(( åhh vill ha en galltvål, för de är något som jag tror kanske hjälper.

HAr ni några förslag på vad jag ska testa, snälla HJÄLP!!!!!!

 

Har en förmåga att förstöra alla mina nya kläder på ett eller annat sätt, förstår inte hur jag lyckas grisa ner mig jämt.

När jag gick estet så hade jag förstört  nästan vartenda plagg jag hade med oljefärg, blev påtvingad en målardräkt av min bildlärare till sist. =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0