Farbror 70 år

Igår så åkte jag med pappa och farbror Bo till Umeå för att gratta Farbror Torgny som fyllde 70. Det bjöds på mat och gofika och Torgny Bjöd på underbar dragspelsmusik, så stämningen var på topp.

Precis när vi skulle fara så klev farbror torsten innan för dörren.  Det blev en trevlig överasskning för honom har jag inte träffat på säkert 5 år.

Sedan for vi på jula och shoppa loss. Jag fick ett strykjärn av pappsen, då mitt gamla är värdelöst. Tack snälla pappa. =)

En underbar dag i Umeå helt enkelt. Solen sken hela dagen. när vi skulle hem så hagla det lite grann men annars toppenväder.



Kommentarer
Postat av: Erika

vad kul med kalas! synd att vi inte bor liiite närmre.



Hihi ja visst är hon söt i sitt rosa regnställ :-) hon syns iallfall!



Kram

2010-04-24 @ 15:04:05
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Therese

Vilken kul dag! Vi köpte nytt strykjärn för en tid sen och det sparar vi eller M massor tid på ör sina skjortor om nu blir strukna och fina mycket snabbare. Har du bestämt dig om utbildningen? FInns många bra KY utbildningar tror inte de kostar. kram

2010-05-11 @ 13:54:44
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0