klubbfest å julklappsspaning.

Imorgon är det Fest på mammas klubb, Det blir mat också. Ska bli skönt att slippa laga mat. har tagit ett litet break från idol nu, sitter och kollar efter julklappar och dylikt. har än så länge bara hittat julklapp åt mamma.
hosn ska få stickböcker, eftesom hon är så inne på att sticka just nu, Dessutom en liten egosistisk gest för då kan hon ju sticka nåt år mig som jag vill ha ;P Dessutom kan jag ju kanske sticka nåt själv också.

De här tre  böckerna har jag beställt åt mamma


Hoppas hon blir nöjd

Nä nu ska jag återgå till Idol.

Kommentarer
Postat av: Erika

åh den som kunde sticka =) då skulle jag nog sticka en massa VARMA och snygga tröjor till mig själv hihi

2009-12-02 @ 10:39:56
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Erika

heh ja då har du inte varit i lägenheten på ett tag, alltså :-) jag började skicka julkort när Elwira föddes ungefär, blev roligare när man har små kids att pryda julkorten med :)

Så när tiden är inne för dig och du kanske vill ha barn så hoppas jag att jag får ett julkort ;-) Kraaam!

2010-01-29 @ 22:04:59
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0