plantering för fulla muggar.

Idag har jag spenderat hela dagen fram till nu och planterat alla blommor, som jag köpt, och de jag snott från mammas trädgård ;P nu vill jag ha dammduken så jag kan börja fixa i ordning dammen, Vi har ju grävt Dammhålet,så det fattas bara duken och pumpen.

Måste köpa lite fler blommor och fylla i. har sått lite lupiner idag, också.  tycker det är otroligt vackra och de har ju en förmåga att föröka sig .




Mamma och Ola har vart på besök idag så mamma hjälpte mig lite i trädgården.  ska väl visa nå bilder på allt när det har hunnit bli lite vackrare, nu ska jag mysa lite i soffan, Ha en bra fortsättning på lördagen allihop.

Kommentarer
Postat av: Lina

Åååh, lupiner är sååå vackra! Skulle kunna ha hela trädgården fulla med sådana!

2009-05-23 @ 22:59:33
URL: http://lina-marie.blogspot.com
Postat av: Hillevi

Ja det är synd att vi bor så långt ifrån varandra :( Men som sagt jag försöker att inte tänka på det jobbiga så mkt... orkar helt enkelt inte. Men ibland blir man ju påmind vare sig man vill det eller inte.



Vad gör du typ helgen om två veckor?!!!

2009-05-25 @ 18:51:11
URL: http://hiwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0