Jag ser det snöar, jag ser det snöar.

Imorse när jag vakna så vart jag lite bitter,,,  utanför fönstret så rasade STORA snöflingor ner...... Sen började det att regna och nu är det snöblandat regn.,,, ja när ska sommaren komma... menmen Den snön blir nog inte långvarig. Tror snarare att den tar bort den snö som finns kvar här uppe =)



Å vad jag längtar till hår och modeshowen   i Storuman Den 16 maj.  Då ska jag ju gå hårmodell. och min kompis Jessica ska klippa mig och färga håret. spännande. Ska bli så skönt att få lite förändring.Nä nu måste jag ta nåt att äta innan jag ska ta busssen till Studion. Jag bjuder på en bild på pipen när han käkar sitt ben.  Skrev att jag skulle lägga ut denna bild i ett inlägg jag skrivit för ett tag sen, men det gick inte, så den kommer nu istället


Kommentarer
Postat av: Ewa

Hahaha frän bild. Hoppas det blir fint i ditt hår, men det tror jag säkert;)

2009-05-06 @ 15:28:12
URL: http://kelvink.blogg.se/
Postat av: Erika

så söt =) ja jag får väl hoppas att jag har samma tur som du förra året, för när dom satt en dag och TID tom när deklarationen ska va inlämnad så känns det ju ganska "hårt"...



Ang. min stil: tack, ja jag gillar att prova det mesta i klädväg och blandar alltfrån klassiskt, lite rockigt och sött ja det jag känner för liksom =) är kul att variera sig. Kram!

2009-05-06 @ 22:27:37
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Sara~Candis

Sv. Hehe okej :D



Precis man passar i olika kroppar och människor gör olika val i livet. Det är många som vill träna för att må bra, det är andra som vill träna för att gå ner i vikt och de är ju ett val man gör. Att sedan en person inte kan träna och äta sunt är ju inte något någon annan kan rå för egentligen.



Men idag är det mer accepterat att vara mullig än smal, så har jag fått för mig det iaf. Alltid är det samma mening "Killar tycker smala tjejjer är fula och beniga" Min pojkvän tycker inte så?! Men alla andra säger det?!



Nej den översta bilden är hemsk. Men många designers tar inte in så smala modeller längre, det ändras sakta men säkert. Men det är lite smådrygt att det alltid ska skrivas om hur fel det är att vara smal, vi är väl människor vi med.

Kan man inte få vara smal och nöjd?! :)

2009-05-08 @ 08:56:12
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0