se upp för skidåkare!

Idag på morgon har jag var ute åkt skidor efter elljusspåret. De va riktigt härligt fakiskt och man fick sig en riktig workout. sen efter jag ätit frukost for jag ut på en långprommis med vovven,, då jag bara  hade släppt ut han på morgon innan ja vakna.

brukar träna varje morgon nu innan frukost. har gått med vovve mest genom hela byn och sen sprungit tilbaka. Inte är det `jättelångt" men svettig blir man. Nu när jag har lånat ett par skidor ska jag börja åka mer istället. Det är lite skonsammare för mina knän känner jag.

Idag har jag lite halvt träningsvärk. Det är faktiskt skönt att ha det. Då vet man ju att man ha gjort nåt. dessutom är det bara milt typ i låren å rumpan. =) känns bra att känna att man har nå muskler i röven iallfall ;P

De skulle va roligt att ha någon att träna med, har ju bara pipen,, å peder, har jag faktiskt fått till å gå den långa kvällspromenaden varje kväll nu. =) men han skulle nog inte typ följa mig å springa eller nåt annat jobbigt.

fast han har ju faktiskt lovat mig att börja springa, när snön tinat bort. Ja vi får väl se hur det blir med den saken.

oj nu är klockan mycke, ska fara in till studion, hare´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0