mammas tatto

Det var egentligne tänkt att tatueringen jag ritat skulle pryda mammas arm i dag, men ingemar var tvungen att fixa bilen i umeå så det blev inte.

mamma skulle egnetligen göra den i måndags men då gck det inte heller, så nu väntar man med spänning. tills nästa onsdag.

Men ingemar  sa att om han han tillbaka till Lycksele i vettig tid så skulle hon få den gjord  ikväll

får ju hoppas på det då, som mamma längtat.

idag har jag en tråkig städdag, eftersom det inte blev att fara till studion, blä vill göra nå roligare.

Kommentarer
Postat av: edith

SV: Haha hejsan!

Inte visste jag att du hade en blogg! ;D Ska absolut läsa den. Hur är det annars då? Kramar!

2009-03-25 @ 21:05:02
URL: http://edth.devote.se
Postat av: Ewa

Jag har haft en ganska tråkig dag idag jag också. Diock inte städat så mycket. Vi ska städa imorgon. Puhhh. här är det jämt skitigt tycker jag.

2009-03-25 @ 21:59:44
URL: http://kelvink.blogg.se/
Postat av: Erika

Vet inte hur varmt det var här exakt igår, men idag är det bara 2 +grader och blåser. Igår var det sol och vindstilla-precis som det ska vara. På tisdag läste jag att det ska bli 11+ och sol här =) Våren! Föressten, när du fixat en kamera så får du lägga ut lite bilder på dina skisser/tatoos! skulle vara superkul att se. Det verkar ju inte finnas så jättemånga tatuerare här i sverige, och inte så många tjejer. Vet ett par som är tatuerare här och de är fullbokade i månader och tjänar RIKTIGT bra med cash, så du blir nog rik en dag =) vi pratade lite om det där igår med en tatuerare och när man börjar som egen så är det inte så mycket pengar man måste lägga ut som "startkostnad" och det får man igen fort. Så du har valt ett bra yrke =)

2009-03-27 @ 13:43:19
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Jessica

Du måste ju lägga ut bild på den:) Vill ju se dina verk:) Miss ya babe!

2009-03-27 @ 20:08:48
URL: http://create.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0