Valpisar

Idag har jag vart hos Ewa och Erik nästan hela dagen. Ewas lillebror Micke och Ewa var hemma, Erik var och jobba.
Hade fått ett sms av EWA Verry tidigt på morgonen, att hennes Tik Bella hade fått valpar, så jag var naturligtvis tvungen att fara dit och kika på dem.  Jag och Peder stanna där rätt länge, Peder och Micke for in och handla Frassemat, för Peder visste att jag nog skulle bli kvar där ett tag.  Var svårt att slita sig från de Fem söta valparna. Två tikar och Tre hanar  Blev det. Söta som socker allihopa. Ni kan kika på dem på Ewas blogg här.  Hundvalparna


Kommentarer
Postat av: Ewa

Ja det var trevligt med lite besök även om jag inte kände mig så social men känns ändå som jag kan vara mig själv runt er och inte låtsas. =)

2009-06-17 @ 13:42:34
URL: http://kelvink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0