Fixat naglarna

dagen efter födelsedagen fixade jag naglarna hos min chefs flickvän, som just nu gör praktik innan hon ska fara och göra slutprov och bli färdig nagelteknolog. Jag kan säga att mina nagla har aldrig varit vackrare. Hon bygger naglarna med en sorts gele som stelnar och blir till en nagel. hon kan även förlänga naglarna på samma sätt. En del av mina naglar ,som var kortare än de andra fick hon förlänga. Jag fick en fin turkos färg och en silverrand med. Det målas innan man stryker på några lager av gele, så det håller för allt. kommer att håla tills jag ska göra om de om en månad eller två.

Här är två bilder på dem inte, så bra bilder dock men man ser ju lite grann








Kommentarer
Postat av: Malin Sofia

Hej! Vad gör du lördagen den 15 augusti? Jag skulle nämligen vilja bjuda dig på sommarens största bloggfest i Stockholm. Vi kommer att tillbringa kvällen på Restaurang Mynchen, och äta, dansa, mingla.....festen kostar 470 kronor och då ingår italiensk buffé, välkomstdrink och vin till maten. Dessutom får alla med sig en läcker goodiebag med sig hem. ;) I min blogg under kategorin Bloggträff finns all info om festen, från delar av gästlistan till bilder från festvåningen och praktiska fakta. Första gänget (dom som anmälde sig redan i våras) har haft deadline för betalningen, men din deadline skulle bli 5 augusti. Du kan anmäla en kompis också, förutsatt att hon eller han är över 18. Egen blogg är inte nödvändigt. Bloggarna kommer från hela Sverige, stora som små, så räkna med att knyta nya kontakter. Hoppas du hör av dig! Kram, Malin

2009-07-12 @ 22:35:58
URL: http://mymomentof.blogg.se/
Postat av: Erika

Trevligt att få mnaglarna fixade =9 jag föredrar dok att göra det själv, för då sparar man en massa pengar =)

2009-07-13 @ 15:34:55
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Emma

Läckra naglar, turkost är min favoritfärg=)

2009-07-17 @ 10:28:58
URL: http://emmamariia.webblogg.se/
Postat av: Emma

Jättesnyggt, min favoritfärg är turkost, blev så sugen på att fixa naglarna nu=)

2009-09-10 @ 11:05:32
URL: http://emmamariia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0