maybe

Mamma ringde nyss och sa att hon inte får tag på carina på telefon,,,, å det är very ovanligt, så hon ligger förmodligen på BB å klämmer ut en onge  Weeiiii!! 
tänk tjej, tjej, tjej

haha mamma hade sagt till Ola innan hon gick till datorn för att lägga patiens att, om den går ut så blir det en pojke, och det gjorde den, samtidigt som hon prata med mej i telefonen å då sa hon bara rätt ut, det blev en pojke!!,
jag trodde hon hade fått ett medelande från carina om det eller nåt så jag BA - NEEEEEIIJJ, men då berätta hon historien så jag kunde pusta ut, men mamma brukar ha rätt så det ser inte så ljust ut för mig  =) 

Alltså det är illa om jag blir besviken på vad det blir för kön... ;P nu får jag ta å skärpa mig.

Återkommer när jag vet mer

hare´

Kommentarer
Postat av: Erika

åh vad spännande! skriv sen och berätta hur det gick för henne! Jag har sånna fårskinnstofflor fast i vuxen modell, och de är supersköna! i fårskinn o varma o goa, används nästan varje dag här hemma =) 399:- kostar dom och man kan beställa dom med fri frakt här: http://www.brandos.se/shepherd/sand-924-50-3935/ VÄRDA varenda krona :-)

Man ska dock GÅ UPP en storlek i dom

2009-01-07 @ 14:36:33
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Ewa

OK, då håller jag tummarna för att det går bra! Fy fan det är inte kul att trycka fram en lite bebis kan jag lova. Men lyckan är stor när det är klart! =) Tro mig jag vet =P hahaha

2009-01-07 @ 16:05:39
URL: http://nivlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0