idag kanske

ja idag var det ju beräknat att syster skulle föda=) spännande får se om det blir så.

Igår drog jag och peder bort den förskräckliga  mattan från trappen. men under fans det en ännu mer hemsk plastmatta som var et h-vete att få bort, men det gick iallfall så nu har vi trät framme,, men det är fullt av lim från mattan kvar så man fastnar när man går=).. ska väl fixa till trppen nu så fort vi får råd.  igår när jag höll på jobba med trappen så råka jag sitta lite förlänge på en av trappstegen, som det var färdigdraget på ,, så  jag satt fast å höll inte på att ta mig därifrån. ;D

jajja ska gå och dammsuga tror jag ,, Verry skoj

..... håll tummarna på att det blir ett välskapt barn,, men kläm i lite extra för att det ska bli en flicka också=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0