vars är mobilen.

hittar inte min mobil,,, kan inte höra av mig till nån å ingen kan höra av sig till mej,, känns som jag missar nåt viktigt samtal nu när jag inte vet vars den är,,, å jag brukar inte höra att den ringer ens när jag har den i handväskan,, å hur ska jag då höra den nu,,dessutom var det lite batteri senast jag såg den.

kunde inte ringa till ingemar å tala om att jag va sjuker fortfarande heller,, dessutom är jag så yr i huve så de är jobbit att springa runt å leta.

Hoppas jag inte råkat snöra den i nån soppåse,, skulle inte förvåna mig,,, isåfall är det ganska kört för soppgubbarna va just här å for i väg med allt =)

Kommentarer
Postat av: Ewa

OK, inte nå kul. Du får be Peder hjälpa dig att hitta den. Ja jag skulle ha behövt ha nycklarna snart... Vart kan jag få tag på dom då? och när kan jag få ta dom? Dehöver nog ingen hjälp med lokalen. Emelie som redan är i stan ska hjälpa mig... Tack ändå. =) Finns det städutrustning där osv?

2009-02-19 @ 13:39:27
URL: http://nivlek.blogg.se/
Postat av: erika

tappar ständigt bortmin telefon här med, så du är inte ensam :-)

2009-02-22 @ 14:17:46
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0