tatto request

Min kusin ville att jag skulle rita en lite annorlunda motiv  till honom, som kräver att mina få  hjärnceller måste jobba förfullt ;)  
Det skulle va ett lejon som vrider huvet lite åt sidan, som när det ska ta ett byte,, men det skulle va agressivt ( å de va jätteviktigt) =) åsså skulle de rinna saliv från tänderna,, men sen skulle han omringas eller gå igenom en dimma av den ugandiska flaggan,, alltså flaggan skulle va som en dimma runt han. åsså skulle det stå det "afrikanska" ordet AKIKI, som jag inte är helt säker på vad de betyder. men det skulle stå nån stans i tatueringen, inte typ att man bara skrivit det rätt upp å ner utan det skulle  smälta in i bilden.

hans tjej kommer från uganda, så därför ville han ha den flaggan:
Lite väl vågat tycker jag, men ja det är ju värre om man skriver namnet på henne,, fast det är ju iallfall lätttare att tattuera över  om man skulle ångra sig. 


ja får se om jag lyckas, men det är ju iallfall en utmaning.


DEN UGANDISKA FLAGGAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0