smoothie

sitter med min frukost, pröva göra min smoothie, med sojamjölk, lite frysta hallon blåbär, lite frysta jordgubbar, en liten bit banan lite honung å linfrön,  det vart faktiskt supergott,, brukar köra med youghurt,, men jag vill nästa påstå att dett vart mycke goare,,,,,, mjums!!!  haha måste göra mina smoothies i en matberedare nu, eftersom glasdelen till min blender gick av i två delar när jag sköljde den i lite varmt vatten,,,, ;P  vart väldans förvånad när det hände,, menmen den var väl så kall fortfarande å sen när de kom värme så,, ja då sprack den helt enkelt,

Jag  inbillar jag mig att det är ett lite lättare allternativ att använda sojamjölk, men de andra alternativet är ju också nyttigt., idag har jag då tänkt hinna med bussen så jag får nåt gjort  idag =)

                                     


Kommentarer
Postat av: Erika

jag gör mina smoothies med mixerstav, blir minst disk då ;-) Förra året var jag helt beroende av smoothies, nu börjar jag bli det igen :) föressten, vad är solhavre?

2009-02-05 @ 10:21:56
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Erika

har utmanat dig på bloggen !

2009-02-05 @ 11:04:54
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Sara~Candis

Sv. Men de måste man köpa från någon som har hand om Mary Kay typ som tupperware?

Blir bara krångligt :P hehe.

Hmm kanske finns på tradera att köpa :) vad heter produkterna?

2009-02-05 @ 11:25:03
URL: http://candis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0