rita rita

idag var det första onsdagsmötet för klubben i år,, jag vart tydligen med i klubblokalkommiten,, vilket inebär att fixa till klubben,, typ måla å sånt,, å se till att det blir städat. kul att fixa till klubben,, mindre kul att städa kanske ;P men det måste ju också göras,,, sen ville de att jag skulle rita en ritning på hur jag ville att klubblokalen ska se ut,, åsså ska jag rita en logga till västarna,, hehe en lite knasig ide till vad det skulle va men de kan bli skoj,,, vill inte avslöja det än dock.

menmen har en hel del att rita.,,,, men de ska bli skoj.


visade mamma en teckning på en potentiell tatto till henne, som jag ritat  å hon var helnöjd,,, så nu tänke jag att jag eventuellt ska ge bort en gaddning till henne nu när hon fyller år =) hon har ju tjatat ett antal år på att tattuera sig,, så detär ju bra om det blir verklighet nån gång.


Kommentarer
Postat av: Ewa

Jodå pengarna har kommit. annars hade jag nog ringt och meddelat det. =)

2009-02-12 @ 11:00:44
URL: http://nivlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0