lite rök med fjärilar

helvete vilken psycho busschafför de va i morse, satt å prata med sig själv under resan ,  å när vi komme fram till lycksele så tala han i högtalaren å sa att de som skulle kliva av bussen skulle komma ihåg att ta med eventuella bagage,, å då var det en tant som inte hade hört å då gick hon fram till busschafören å fråga typ om man skulle ta ut bagaget å byta buss,, Då blev chafören typ jättearg å typ skrek i högtalaren - DE ÄR SÅ HÄR NÄR FOLK HÅLLER PÅ Å PRATA I TELEFON NÄR MAN SKA PRATA I HÖGTALARN- Å DE ÄR INTE FÖRSTA GÅNGEN DE HÄNDER FAN BARA DE SOM SKA GÅ AV BUSSEN SKA TA MED SIG BAGAGET, å tanten vart lite förnärmad å sa,, _ JAG HAR INTE PRATA I TELEFON, haha vi satt fyra stycken i bussen å ingen, pratade i telefon,,  vilket stördo till busschaför,, tycker inte man ska ha det yrket om man inte kan behärska sig å va trevlig,, bara för en sån småsak att en tant inte hade hört va han sa ordentligt.


idag har jag ritat rök med fjärilar som kommer upp ur en döskalle =)
ingemar bad mig fixa till en tatto han bara hade snabbritat lite på.

ska laga lasagne nu åt peder å nå nyttiare åt mig själv,, hu pust käns jobbigt,, ska hinna med ett träningspass ikväll med eftersom jag inte hann i morse.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, vilket pucko! Hatar sura människor..hmpf..

Så du kommer till storuman i maj o är min modell då? Ingemar skulle ju tydligen tattooa där också sa aina. Kolla in på min blogg o hjälp mig välja glasögon sen också. Love ya

2009-02-03 @ 21:37:39
URL: http://create.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0