just komme hem

har kommit hem från pappsen nu =),, känns skönt att va hemma,, men kul att träffa pappa, var ett tag sen nu.
eller iallfall ett tag sen jag var i skarvsjö. Men vilket väder å köra hem i, ja det är ju tur att jag inte har körkortet än, även om jag känner att jag behöver det,, men inte skulle det va kul å köra i det här.,, man ser ju inget i snöröken, hoppas lillebror har kommit hem till lycksele hel. får inte tag på honom. 

ska nog ta ett träningspass innan jag går i säng iallfall,,, har inte tränat nåt i helgen då jag vart borta.

tänkte att jag skulle komma hem till ett hel omstrukturetrat hem nu när svärmor varit här,, men det var bara en vas som var flyttad ; P ja iallafall som jag hunnit upptäcka..  men men peder har varit duktig å tvättat å pannrummet var jättestädat,,  tror att han fått hjälp av mamsen sin,, men ändå,, duktig ponke =)

nä Peder är verkligen duktig på att hjälpa till här hemma,,,han gör allt man ber han om å även saker man inte ber han om, och går ut med hunden ofta åt mig också när det är jätte kallt utan att jag bett han,, för att bespara mig det,,, han är verkligen hjälpsam,, känns faktiskt väldigt skönt.


å va skönt i morgon är det måndag,, får jag fara till studion,,,, jättekul är det,,, tiden flyger iväg =)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Börjar väl med att tacka :) Jaa man kan ju inte veta allt? :) Jaa du syltis är ingen lek just nu faktiskt. Har så sjukt ont i beben och syggen varje dag. Men jag försöker bita ihop så länge det går och jag orkar. Har slutat lyfta 12kilos iaf :P

2009-02-10 @ 14:41:35
URL: http://jnnie.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0