Ed Hardy igen

Skullle vilja ha lite prylar av märket ed hardy... synd bara att de kostar,,, en del. men bara ett litet inslag iallfall,, sen är inte allt från det märket så väldans snyggt,,, men tycker om lite blandat färglatt,, jag är ganska  olika med min klädstil,, tycker om den rockiga stilen,, men kan ändå ha på mig kläder som inte är det å ändå tycka det är snyggt,, men tycker ed hardy har lite lekfull stil som skulle va kul att ha ibland när man känner för det,, skadar ju inte att det är tattueringsmotiv på klädena.

här är några jag skulle kunna tänka mig att ha



                                                                                                        
den här säger ju allt ;P




skulle lungt kunna ha på mig de här Bikinisarna =) helst med en lite fastare kropp då,, men ärsch


 alla plaggen gåra att köpa på www.peoplesuniform.com
                                                

Kommentarer
Postat av: Ewa

Ja Ed Hardy har mycket fina grejer. ;)

2009-02-17 @ 20:24:56
URL: http://nivlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0