ditt å datt

i söndas så for jag, peder, lillpeder, bålis,lennart  å pipen ut å åkte skoter å grilla. Det var riktigt skojsigt men det blev så kallt mot slutet så vi fundera alla varför vi egentligen for ut. vi skulle ta en annan väg hem en "genväg" , men det sluta med att det tog år å dar å vi va tvungen att stanna några gånger å hoppa ur pulkan, när vi komme hem mådde jag pyton av alla bensinånger som kom in i pulkan å jag är fortfarande yr av det,, två dagar efter. menmen va gör de om hundra år. kul vare då iallfall å jag klaga inte så mycket iallfall över att jag frös fingrar å tår av mig.

i går var jag på studion, å rita på eriks tatto, å en till,, har kommit i underfund med att det kommer bli ett enda gröt om den ska vara så liten som han vill ha den,, å det tyckte ingemar med,, så jag har ändrat den lite men vi får se vad han säger om den. ingemar komme med en ide om att det skulle va vatten på ena sidan å eld på den andra så jag har kört på det,, men nog för att den va fin innan men de kommer bara att smetas ihop med tiden,,, i know it.

ska äta upp min frukost å göra mig i ordning, sen bär det av till studion igen =),, ska få ett schema nu så jag har lite mer att göra om dagarna. jag ska vara där varenda dag nu å jag e lite glad över det,, känns det som det blir lite mer seriöst, än att jag bara doppar in, å  bara sitter för att jag inte har nåt att göra annat än att rita på tatueringar som folk har beställt av mig. fast det måste ju också göras även om jag hinner med det när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0