alla hjärtans dag.

firades med att gå ut att äta,, peder vart lite halvdålig å trött igår så han somna när vi var å hälsa på hos mamma  så det vart sent ,, jag var bakis å helt slö och hade en massa ritningar att göra. Peder skulle tydligen ha varit iväg till erik å ewa igår men han somna ju som sagt,,, men han har ju iallfall anledning till varför han är trött  ofta. 


hadde jättekul i fredas med lina rebecka å hennes kille Eli,,, de ska föresten flytta till kattisavan nu också,, kul kul då kan man fär å häls på där också. ä ju ganska nära iallafall.


näe back to work,

 jessicas fråga om jag ville va hennes hårmodell i maj för ett tag sen,,, å de är ju klart jag vill.  ska bli riktigt skojsigt =)
Ingemar ska vara där å tatuera också å tror frida  hans tjej ska göra naglar om jag inte minns fel.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad ska vi göra för skoj med ditt hår då?:) Woho, blir superskoj! Krya på dig babe!PUSS

2009-02-16 @ 21:04:13
URL: http://create.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0