Vem vet mest?

Ikväll så såg jag på tv programmet vem vet mest på svt24. Min mammas, kars dotter( Amelie) var nämligen med, och hon har faktiskt tagit sig vidare, så hon ska va med även på fredag då jag antar att finalen bland dem som gått vidare eller vad man nu ska säga, ska tävla mot varandra. riktigt spännande att kolla på särskillt då man inser hur dum man egentligen är =) fast det är kul när man kunde frågorna som de inte kunde. Typ en fråga om villken drink innehållande bland annat contrieu och vodka delar namnet med en känd modetidning. Naturligtvis var svaret  cosmopolitan,

men sen insåg jag att det nog inte var  nå vidare belevat att kunna det. nä jag blir nog aldrig en inteligent varelse, men vad gör de när de finns så många likasinnade ;P

Nä nu ska jag gå isäng,

gonatt allihopa


Kommentarer
Postat av: Erika

åh vad gott med glass ur glassmaskin, en sån skulle jag vilja ha =)

2009-08-29 @ 21:50:28
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Nämen tack pallan :) Jag får alltid så fina kommentarer av dig! Vad gör du i helgen förresten?! Jag och Frode ska kanske till mörtan nämligen (är inte helt bestämt än) och det skulle va jättekul om du ville komma upp och hälsa på :) Vi kommer nog inte att ha tid att hälsa på nere i blåviksjön men om du vill komma så skulle det va jättekul! Om du inte tar dig dit så kan vi säkert hämta dig.. det är ju inte alls nå långt :)puss o kram

2009-09-02 @ 21:26:46
URL: http://hiwi.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vill ha uppdatering av min favvopallan. Eller så få du ta o hälsa på snart! KRAMS

2009-09-12 @ 23:43:50
Postat av: Hillevi

Okej, va tråkigt (eller?) :( Vi kanske kan träffas under marknadshelgen?! För jag kommer att va i Lycksele-trakterna då :)kram

2009-09-16 @ 18:57:56
URL: http://hiwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0