Noliamässan + Doppresent.

Igår var jag på noliamässan, med Pappa, Peder och lillebror, Det var riktigt roligt att gå runt och titta på allt. Såg en massa häfrigaprylar. Köpte även en del saker, som jag tänker lägga upp senare.  Har dock fått så himla ont i benen av att ha gått runt en hel dag där.  Glömde tyvär kameran då jag var dit,, lite synd, men har iallfall tagit kort på det jag köpt.

På fredag åker vi ner till enköping till syster, för på lördag är det dags för dop. Det är min systerdotter Emilia som ska döpas. Jag ska bli gudmor till henne, känns verkligen hedrande och roligt. Även fast en gudmor idag inte är nåt särskillt mer än en "titel"  sä känns det ändå lite speciellt för mig. Jag ska  måla en tavla som doppresent till Emilia i akvarell. Har ritat upp skissen nu, så ska väl ta i tu och måla upp den nu snart.  Får lägga ut en bild på den på bloggen sen då dopet har varit , så inte syster ser den i förväg.

Urs är hemma från studion idag för Lillebror har smittat mig med sin dundermegaförkylning. hatar att va förkyld man blir så orkeslös.

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Va duktig du är som målar tavlor och ger bort som presenter :) En tavla man gjort själv är ju perfekt som present! Jag önskar jag skulle ha orken att göra sånt ;P puss

2009-08-06 @ 09:45:35
URL: http://hiwi.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Jag tror inte du kan gissa vad det är ;)

2009-08-06 @ 12:25:42
URL: http://hiwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0