Söndagsrush

Idag åkte vi till Lycksele för att hämta mina viktiga brev som vi glömde att hämta i går när vi var där.  vi  var först en sväng på dollarstore och köpte en stor skäggig mjukistomte med vit luva och en pytteliten tomte med blompinne i samma stil. åsså några sittdynor till stolarna i köket med ränder i vitt och beight superfina. Sen hälsade v på hos mamma och käka en god middag. Sen när vi for  hem var de viktiga breven hlt borta ur min hjärna och jag kom inte på dem förns vi hunnit ända hem.... ORKA!!!!!! åhhhh jag tror jag sliter av mig hårskalln´,,,,,,,eller med vidare eftertanke skulle jag nog inte bli särskillt snygger så, men men man vet ju aldrig. kan ju bli en förbättring ;P

igår lördag var det en  sorglig dag. tröstade en kompis som förlorat sin morfar I en väldigt tragisk händelse.
men det kändes bra att finnas där för henne, man kan ju inte göra något bättre men att man ändå finns där och lyssnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0