snöschock!!!

Peder tog sig inte iväg med bilen i morse utan var tvungen att ställa sig och skott uppfarten med  bara snöskyffeln och så skottatde han framför dörren och ut till vägen åt mig så att jag skulle kunna gå ut med hunden.  vi måste seriöst ta och skaffa oss en snöstyrare snart, annars så kommer de bli jobbigt värre. har ju fallit en himla massa snö under natten.

håller på att julpynta lite grann här hemma,, men jag blir inte klok på det. det blir inte som jag tänkt det. ikväll är det den årliga klubbfesten för lappland city cruisers medlemmar,, så ikväll ska jag och peder in till klubben å käka god mat. vi ville inte supa så jag och peder ska stå i baren å va duktiga i stället... ja man lär då inte ha ont i huvet i morrn i allafall.

tänkte pyssla lite i morron. tänkte göra lite figurer av trolldeg å lite annat skoj . älskar att pyssla,, det kommer jag nog aldrig växa ifrån.


Kommentarer
Postat av: Ewa

Ja du det är ett evigt fixande med detta julpynt och det blir ALLDRIG som man tänkt sig. Suck...

2008-11-29 @ 20:20:37
URL: http://nivlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0