hip hop abs

Har nyss testat en av mina träningsdvd:er i paketserien hip hop abs som jag köpte från www.tvins.com . haha man ser verkligen töntig ut men kul som bara den va det och svettig blev man.. jag är supernöjd med dvd:erna. får se om det bir nå resultat då också =)

nu har peder hjälpt mig att ställa i ordning en tv och dvdspelare i mitt träningsrum så nu äre bara å köra på igen med detta å pilates å allt vad det heter... kulkul... nu känner jag mig taggad som fan.




Å det finns ju ingenting att klaga på på den kroppen,,, den med lite grädde på =P haha eller utan. (pallan goes dirty)
tur att det finns annat som är atrraktivt här i världen än vackra kroppar.



Kommentarer
Postat av: Ewa

Är det videor eller dvd???

2008-11-30 @ 15:01:44
URL: http://nivlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0