hemligt projekt

Jag och peder ska göra något hemligt i helgen =) vi ska iallafall fara upp  till piteå på lördag men mer säger jag inte.......

Annars så håller jag på att slipa och måla här hemma, har börjat måla om det fula "babyblå" i hallen till vit. Sen har jag även börjat med panelen i köket det ska också bli vitt vitt vitt,, kanske låter det tråkit,, men fint ska det bli när jag blir färdig det vil jag lova,,, eller hoppas jag då på iallafall. får lägga ut lite före och efter bilder när det bir klart. annars så har jag ju börjat vara hos ingemar på lord emmoths tatto i lycksele och han ska få lära upp mig att bli en stor och stark TAtto artist en vacker dag. det går då frammåt iallafall. har fått rita lite skisser åt han medans han tatuerar och "nynnar till nån vacker hårdrocksmelodi",, finfint låter det min sann när jag sitter på kontoret och ritar..

sen ska men väl ta sig en tripp  till pappis i helgen också. Det är ju  bara farsdag en gång på året. AHHHHHHH måste hitta nåt att köpa till honom.

hare gött  

här är en fin dikt  jag läst som jag relaterar till när jag tänker på min pappa

Jag minns....



en stark man

liten hand

tryggt i hans



jag minns..



liten eka

en sjö, näckrosor

och två metspön



starka armar under årors tag

i glittrade vatten

liten hands paddeltag


jag minns..



öm tvåsamhet

då vi skratta

du och jag

pappa


Kommentarer
Postat av: Ewa

vad spännande! kommer säkert att bli jätte fint hemma hos er när det är klart!

2008-11-06 @ 14:17:23
URL: http://nivlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0