FARSDAG

HAllå vi for ju till piteå igår,,, eller lite utanför piteå , för att göra något hemligt,,,, och det hemliga var att vi hämtade två långhåriga kisse bäbisar söta som socker vill jag lova. Vi gav bort en i tidig födelsedagspresent åt Ewa å Erik...och de vart som väntat överlyckliga,,eller ja Ewa ,,men jag tror erik också vart lite glad . Eftersom de har förlorat tre av sina katter på mindre än ett år (inte skojigt). De skulle döpa den till Egon eller ja det var iallfall vårat förslag =P hoppas bara inget händer den lilla krabaten nu,, Den vi behöll var vit och gul som katten findus i pettson & findus,,, men trotts det så har vi iallafall döpt han till *Harry tror jag iallafall. Oz gör allt för att kisse ska se att han är en snäll liten vovve,, men han lyckas inte så bra. han fick två revor igår av kisse när vi kom hem med honom. gammkäringakatten diezel axepterade kisse ganska bra iallafall så får se hur det går  framtiden,,, inga kattbäbisar vlll vi ha iallfall=) Vi köpte presenter åt pappa i går i skelefteå också innan vi hämtade kattungarna åsså passade jag på att hälsa på Hillevi, måste faraupp nånhelg och hälsa på igen,,, Det är ju alltis så länge mellan varven,, och alla kompisar har ju flyttat ifrån lycksele,,, men man förstår dem ju.

Snart ska vi Åka till pappa å gratta han på farsdag


Våran kille är en av de gula tror jag i allfall,,, men bilden gör han inte rättvisa sötare när man ser han i "verkligheten"


Kommentarer
Postat av: jessica

Vilken fin Harry ni fått er:) Hur går det hos Emmoth då? Ska du tatuera mig snart?;)

2008-11-09 @ 11:04:12
URL: http://create.blogg.se/
Postat av: Ewa

Han är sååå fin lilla Egon! Värsta mys killen också.

2008-11-10 @ 11:39:08
URL: http://nivlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0