missa å kliva av

haha jag måste ha vart helt borta nu när jag skulle åka hem med bussen från lycksele.... han ända till åskilje innan jag vakna till å fatta att jag åkt lite långt... så jag sa oj jag somna visst till busschafören å så fick jag kliva av,,,, sen börja jag då å gå hemmåt med en massa packning då jag varit i lycksele å shoppat hela dan,,,, mitt i snöröken. men då till min lycka såg jag umeåbussen komma från andra hållet å jag blev så överlycklig när han stanna på parkeringen, så jag kuta rätt över vägen å höll på bli påkörd av en bil på kuppen (smurtopallan!!!),,, men jag fick iallfall åka gratis när jag berättade om mitt missöde. jag kan säga att den biten satt jag å stirra som en galning så jag inte skulle missa å kliva av,,, jag kanske borde ta å kolla upp mitt huve´ jag verkar ju va helt borta


men skönt å komma hem iallafall,,, tänk om jag vart tvungen att gå hela den vägen...................... ja fast jag hade ju faktiskt kunnat fråga ewa om hon hade tid att komma å hämta mig om det hade krisat,,,,men det hade jag nog förmodligen ändå inte tänkt på förvirrad som jag är...... nä urs det är hemskt....blir nästan rädd för mig själv. ååå jag börjar bli gammal kanske skulle pansionera mig å stanna hemma,,,

ja jag vart iallafall handikappstämplad på arbetsförmedligen idag.



Kommentarer
Postat av: Ewa

Hahahaha. Ja nog hade jag kanske kunna komma och hämta dig. Var dock i stan men det hade nog ordnat sig ändå ska du se. =P Men så där är det att vara gammal lilla Pallan Plutt... =P mouahahaha

Nog för att jag blir gammal imorgon men dock inte lika gammal som dig =D hihhi. Ni får ta och komma förbi på fika imorgon kväll om ni vill. Erik slutar runt 18 tiden. så någon gång efter det. =D

2008-12-04 @ 18:51:55
URL: http://nivlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0