HUVVA Vicken dag

peder är sjuker... men vi har ändå vart ute å försökt försökt skotta fram skotern idag, som blev övertäckt när snön rasa från taket  en morron=)

jag har sagt till peder flera gånger att han skulle flytta på den,, så går det när man inte lyssnar på mig... så han får ju skylla sig själv. 

jag låg och vilade i sängen då jag hörde ett himla oväsen där upp ifrån så jag fatta ju vad det var... och när jag kommit ner å tittade ut genom fönstret på baksidan så fanns  där ingen skoter längre.....

var lite skadeglad måste jag erkänna ett tag eftersom jag sagt åt han ett antal gånger,,, men sen blev jag ba arg eftersom jag fatta att jag skulle bli tvungen att hjälpa till å skotta fram den =P

sen idag har jag slagit in några julklappar och myst lite i soffan.

Urs ja snart är det jul och vi ska ha julen här hemma hos oss i år,, jobbigt värre har en massa jag måste göra innan dess.

har provat tatueringsmaskinen nu för första gången i går på grisskinn,, haha ja det är inte enkelt måste jag säga, jag tror ingen som inte vet kan föreställa sig hur svårt det egentligen är.,,men med en massa träning så ska jag lyckas det har jag bestämt mej för.... rita å måla är en helt annan grej,, ... men skoj är det ju så klart. Jag drog bara en massa streck å gjorde en anka,,, sen signerade jag verket med Åke tre år,
för det var ungefär så det såg ut


sen fick jag även höra att Egon kattungen vi gav bort hade dött i går...ewa ringde och var ledsen... han hade bara legat alldeles livlös med öppna ögon.  deras fjärde katt på ett år.. inte skoj. det måste ju vara nån osalig ande som inte vill att de ska ha katt... nä jag tycker verkligen synd om dem,, å lilla egon den fina lilla killen. hoppas inte att han  behövt plågats.


RIP LILLA EGON



Kommentarer
Postat av: Ida

Nämen åh vilken söt litn kisse =)

2008-12-22 @ 13:27:56
URL: http://mistyafternoon.blogspot.com
Postat av: Ida

hoppas lilla egon får de bra i katthimlen :)

2008-12-22 @ 13:28:54
URL: http://mistyafternoon.blogspot.com
Postat av: Ewa

Ja inte kul. Verkar som han blivit förgiftad av ett lim som Gramse bitit sönder tuben på. Men vi vet som sagt inte. Känner fortfarande ångest för att gå ner i källaren.

2008-12-22 @ 15:00:37
URL: http://nivlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0