SNART FLYTT

ah!!! Peder har fått lån och vi var i måndags och skrev på kontraktet till huset,,, känns kul,, men ändå jobbigt på samma gång. vi flyttar senast första oktober,, PANIKERS,, det är ju snart. fan måste bara hinna ta körkortet innan =) annars lär jag ju sitta där i huset och uggla,, för det är ju ändå fyra mil från lycksele och bussarna går ju inte jämt. ja men det börjar fan va på tiden att jag tar körkortet, fattar inte varför jag vart så extremt oengagerad på den fronten.  Men nu har man då iallafall nåt som stresssar på en,,, Ångest,, kommer säkert att få Panik senare och vill flytta hem igen,,  fast  brorsan har då ockuperat min lägenhet, så det blir kanske lite svårt =(,, jajja är ju lite försent att ångra sig nu,,,,,,,,,,,,,, kanske   

THE HOUSE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0