PIRATFESTEN =)

haha ja jag var ju på piratfest för två veckor sen ungefär,, eller ja det var en pirat/avskedsfest för Lina och jocke. kul var det vill jag lova,,, vi var på skogskåtan senare,, jag skulle inte ta mig in för det är 23 års gräns där,, så jag sa nånting i stil med,,   - ja men mamma är där inne och jag kan inte ta mig hem,, ja va ska jag göra då?,, då fick jag fem minuter på mig att hitta mamma,, annars skulle den stora stygga vakten kasta ut mig,, så då vart jag lite stressad faktiskt,, men som tur var hitta jag faktiskt henne där inne, och vi gick ut och intygade att vi var mor och dotter=)  hon som sjöng i bandet ropade i mikrofonen - JAG SER ATT VI HAR PIRATER HÄR I KVÄLL,,, åsså började de spela,, sjörövarfabbe farfars far och nån fler sjörövar låt.. =) då vart vi helnöjd=)       Här är några bilder från kvällen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0